Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Буква М та звуки [м], [м'] | Знайомство з літерою М та звуками [м], [м']. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення місця звука [м], [м'] у слові. |
| 2. | Укажи предмет | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення предмета за його початковим звуком. |
| 3. | Початковий звук | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Визначення початкових звуків слів. |
| 4. | Упізнай за схемою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення складу за запропонованою схемою. |
| 5. | Цікаві відповідності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження місцезнаходження у словах звуків [м] та [м']. |
| 6. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач склад | Інший | середнє | 2Б. | Визначення складу, що зустрічається у слові. |
| 2. | Збери слово | Інший | важке | 3Б. | Складання слів з літерою М із розсипаних складів. |
| 3. | Звукові сходинки | Інший | важке | 3Б. | Дослідження звуків, що позначаються буквою М. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Буква М та звуки [м], [м']» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Засвоєння вивченого з теми «Буква М та звуки [м], [м']». |