Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Буква Р та звуки, що вона позначає | Знайомство з літерою Р, звуками [р], [р'] та їхніми основними характеристиками. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення місця звука [р], [р'] у слові. |
| 2. | Третій зайвий | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення назв предметів, що не починаються зі звуків [р] та [р']. |
| 3. | Пошуки складу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення складу з літерою Р серед запропонованих буквосполучень. |
| 4. | Визнач склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення складу, що зустрічається у слові. |
| 5. | Місце звука | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення місця звука [р], [р'] у слові. |
| 6. | Оціни себе! | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Здійснення самооцінки власної діяльності. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поклади у кошик | Інший | середнє | 2Б. | Визначення та диференціація звуків [c], [c']. |
| 2. | Збери слово | Інший | важке | 3Б. | Складання слів з літерою Р із розсипаних складів. |
| 3. | Ланцюжок | Інший | важке | 3Б. | Розвиток фонематичного слуху. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Буква Р, звуки [р], [р']» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Засвоєння вивченого матеріалу з теми. |