Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Буква С та звуки, що вона позначає. Дзвінкі та глухі приголосні звуки | Вивчення літери С. Формування уявлень про глухі та дзвінкі приголосні. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Уважні вушка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення слова зі звуками [c], [c']. |
| 2. | Місце літери | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення розташування у слові літери С. |
| 3. | Поклади у кошик | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення та диференціація звуків [c], [c']. |
| 4. | Визнач склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення складу, що зустрічається у слові. |
| 5. | Доповни склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнення складу голосними звуками. |
| 6. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди пару | Інший | середнє | 2Б. | Визначення пар приголосних за глухістю та дзвінкістю. |
| 2. | Місце звука | Інший | важке | 3Б. | Визначення місця звуків у назвах запропонованих предметів. |
| 3. | Потяг | Інший | важке | 3Б. | Читання складів, утворення слів із них. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Буква С, звуки [с] та [с']. Глухі та дзвінкі приголосні» | 00:15:00 | важке | 13Б. | Засвоєння матеріалу з теми «Буква С, звуки [с] та [с']. Глухі та дзвінкі приголосні». |