Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Буква Т та звуки, що вона позначає | Вивчення літери Т та звуків, що вона позначає. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Третій зайвий | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення назв предметів, що не починаються зі звуків [т] та [т']. |
| 2. | Спіймай звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення слова зі звуком [т]. |
| 3. | Визнач склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення складу, що зустрічається у слові. |
| 4. | Поклади у пакет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення твердих та м'яких звуків. |
| 5. | Доповни склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнення складу голосними звуками. |
| 6. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Загублений склад | Інший | середнє | 2Б. | Відновлення складу у слові. |
| 2. | Місце звука | Інший | важке | 3Б. | Визначення місця звуків у назвах запропонованих предметів. |
| 3. | Ланцюжок | Інший | важке | 3Б. | Розвиток фонематичного слуху. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Буква Т. Звуки [т], [т']» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Засвоєння матеріалу з теми «Буква Т. Звуки [т], [т']». |