Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Дзвінкі звуки м, в, н, л, р та букви, що їх позначають | Знайомство з буквами м, в, н, л, р. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пошук приголосного | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення букви, що позначає приголосний звук. |
| 2. | Початкова буква | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
| 3. | Середній звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення розташування у слові заданого звука. |
| 4. | Маскування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток уваги та уяви шляхом досліджень зображень, де сховалися букви. |
| 5. | Дзвінкий ланцюжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження двінких звуків, що не мають глухої пари. |
| 6. | Завершальний звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення розташування у слові заданого звука. |
| 7. | Пошук пари | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення відповідностей між прописом та друкованою літерою. |
| 8. | Спільний звук | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
| 9. | Футболіст | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні непарних дзвінких приголосних. |
| 10. | Пошукова операція | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
| 11. | Полагодь колесо | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення спільної початкової літери для слів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зайве колесо | Інший | середнє | 2Б. | Визначення спільної початкової літери для слів та виключення зайвих елементів. |
| 2. | Велосипед | Інший | середнє | 2Б. | Визначення спільної початкової літери для слів та виключення зайвих елементів. |
| 3. | Пристойна пара | Інший | важке | 3Б. | Поєднання слів з початковою літерою. |
| 4. | Спільний звук | Інший | важке | 3Б. | Визначення розташування у слові заданого звука. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки» | 00:00:00 | середнє | 14Б. | Повторення та закріплення матеріалу з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Засвоєння матеріалу з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Діагностична робота з теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки» | 00:30:00 | важке | 18Б. | Засвоєння та контроль рівня сформованості знаньз теми «Букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки». |