Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Буквосполучення ДЖ, ДЗ | Знайомство з буквосполученнями ДЖ, ДЗ. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | ДЖ чи ДЗ? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
| 2. | Як правильно? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження правопису слів. |
| 3. | Квітка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонетичного слуху. |
| 4. | Перевір Бджілку | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Дослідження звукового складу слів із буквосполученнями ДЖ, ДЗ. |
| 5. | Кошики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження слів із буквосполученнями ДЗ та ДЖ. |
| 6. | Скільки звуків? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Ц. |
| 7. | Чи влучна схема? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів із буквосполученнями ДЖ, ДЗ. |
| 8. | Складова мозаїка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження поділу на склади слів з ДЖ та ДЗ. |
| 9. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Букви-утікачки | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження правопису слів, розвиток фонетичного слуху. |
| 2. | Звукова схема | Інший | важке | 3Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Ц. |
| 3. | Зіграймо в Lego | Інший | важке | 3Б. | Дослідження спільної ознаки слів, продовження логічного ряду слів. |
| 4. | Квіткові пелюстки | Інший | важке | 3Б. | Дослідження слів із буквосполученнями ДЖ та ДЗ. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заповни пропуск | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження правопису слів. |
| 2. | Уважний рахівничок | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження звукового складу слів з літерою Ц. |
| 3. | Lego | Інший | важке | 3Б. | Дослідження спільної ознаки слів, продовження логічного ряду слів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Діагностична робота з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ» | 00:15:00 | середнє | 17Б. | Закріплення вивченого з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рекомендація з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Дослідження якості засвоєного матеріалу з теми «Буквосполучення ДЖ, ДЗ». |