Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Повсякденні справи | Учні вивчають словниковий запас про повсякденну діяльність вдома. |
| 2. | Змінювання дієслів і порядок слів у реченні | Учні вчаться відмінювати дієслова в першій, другій і третій особі однини. |
| 3. | Харчування | Учні вивчають назви страв. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибір перекладу слів, страви | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Добирає відповідний переклад німецького слова на тему щоденного харчування. |
| 2. | З’єднання малюнка і слова, повсякденні страви | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Розпізнає слова за темою. |
| 3. | Підбір слів під малюнками, повсякденна діяльність | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Доберіть під малюнком відповідне словосполучення з поданих. |
| 4. | Визначаємо підмет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добирає відповідний підмет речення, узгоджуючи його з дієвідміною дієслова. |
| 5. | Повсякденні справи, малюнки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Знає словниковий запас повсякденних справ. Під малюнком запишіть із поданих відповідний німецький вислів. |
| 6. | Змінювання дієслів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибирає з поданих дієслів відповідне, узгоджуючи його з підметом речення. |
| 7. | Аудіювання, малюнки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прослухавши фразу про повсякденні справи, виберіть відповідну картинку. |
| 8. | Слово з пропущеною буквою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Введіть пропущену літеру в слові. |
| 9. | Переклад слів, харчування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Виберіть відповідний український переклад до поданих німецьких слів. |
| 10. | Утворення речень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Із поданих слів складіть речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Аудіювання. Вибір зображення | Інший | середнє | 2Б. | Прослухавши німецьку фразу, виберіть відповідний малюнок. |
| 2. | Аудіювання та групування | Інший | важке | 4Б. | Розташуйте малюнки в правильному порядку, слухаючи текст. |
| 3. | Написання слова під малюнком | Інший | важке | 4Б. | Напишіть відповідне словосполучення під малюнком. |
| 4. | Читання та групування | Інший | середнє | 4Б. | Прочитайте текст про повсякденну діяльність і розмістіть малюнки в правильному порядку. |
| 5. | Складання слів з букв | Інший | середнє | 2Б. | З поданих букв складіть німецьке слово. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Повсякденні справи | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Тест на словниковий запас теми про щоденні справи вдома та назви щоденних страв (знає переклад слів, слухає та вміє правильно писати слова. Відмінює дієслова в першій, другій, третій особі однини. Встановлює відповідність підмету речення. З дієсловом у правильній дієвідміні. Знає порядок слів у твердженнях і запитаннях. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Я і повсякденне життя | 00:40:00 | середнє | 33Б. | Тест на словниковий запас теми про щоденні справи вдома та назви щоденних страв (знає переклад слів, слухає та вміє правильно писати слова. Відмінює дієслова в першій, другій, третій особі однини. Встановлює відповідність підмету речення з дієсловом у правильній дієвідміні. Знає порядок слів у твердженнях і запитаннях. |