Методична рекомендація:

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Завдання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Уміє визначати найменше спільне кратне двох чисел.
2. Завдання 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Уміє впорядковувати числа, вписуючи потрібні числа в магічний квадрат так, щоб у всіх рядках, стовпцях і діагоналях суми були однакові.
3. Завдання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Уміє визначати зміну площі прямокутника, якщо довжини його сторін збільшено у кілька разів.
4. Завдання 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розпізнає римські числа. Уміє утворювати числові послідовності та впорядковувати їх. Знає й уміє застосовувати інші системи запису натуральних чисел.
5. Завдання 1 вид - рецептивний легке 2Б. Уміє знаходити найбільший спільний дільник двох чисел у ситуаційній задачі. Подано варіанти відповідей.
6. Завдання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розпізнає прості числа. Визначає числа відповідно до поданих умов.
7. Завдання 2 вид - інтерпретація важке 5Б. Уміє перетворювати різні подані одиниці вимірювання у метри за хвилину (м/хв).
8. Завдання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Завдання перевіряє, чи вміє учень знаходити спільні дільники та визначати, які числа можуть бути дільниками, якщо відомі деякі інші.
9. Завдання 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити дільник і частку, за відомим діленим і остачею.
10. Завдання 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Уміє записати числову послідовність відповідно до поданих умов.