Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміє визначати найменше спільне кратне двох чисел. |
| 2. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Уміє впорядковувати числа, вписуючи потрібні числа в магічний квадрат так, щоб у всіх рядках, стовпцях і діагоналях суми були однакові. |
| 3. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміє визначати зміну площі прямокутника, якщо довжини його сторін збільшено у кілька разів. |
| 4. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розпізнає римські числа. Уміє утворювати числові послідовності та впорядковувати їх. Знає й уміє застосовувати інші системи запису натуральних чисел. |
| 5. | Завдання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Уміє знаходити найбільший спільний дільник двох чисел у ситуаційній задачі. Подано варіанти відповідей. |
| 6. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає прості числа. Визначає числа відповідно до поданих умов. |
| 7. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Уміє перетворювати різні подані одиниці вимірювання у метри за хвилину (м/хв). |
| 8. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання перевіряє, чи вміє учень знаходити спільні дільники та визначати, які числа можуть бути дільниками, якщо відомі деякі інші. |
| 9. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити дільник і частку, за відомим діленим і остачею. |
| 10. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Уміє записати числову послідовність відповідно до поданих умов. |