Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Завдання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Уміє визначати найменше спільне кратне двох чисел. |
| 2. | Завдання | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Створи впорядкування чисел, вписуючи до магічного квадрата потрібні числа, дотримуючись поданих умов. Уміє вписати в магічний квадрат числа так, щоб у всіх рядках, стовпцях і діагоналях суми чисел були однакові. |
| 3. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміє визначати зміну площі прямокутника, якщо його сторони зменшити кілька разів. |
| 4. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміє утворювати числові послідовності та впорядковувати їх. Знає й уміє застосовувати інші системи запису натуральних чисел. Розпізнає числа, записані римськими цифрами. Уміє розташовувати їх у зростаючому або спадному порядку. |
| 5. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розпізнає й застосовує спільні дільники та кратні чисел у сюжетних задачах. Уміє знаходити найменше спільне кратне в ситуаційній задачі. Подано варіанти відповідей. |
| 6. | Завдання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Розпізнає прості числа. Відрізняє їх від складених чисел. |
| 7. | Завдання | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Знає взаємопов’язані величини, що характеризують купівлю, рух та інші життєві ситуації. Уміє знаходити невідому величину в різних життєвих задачах. Обчислює невідому величину серед взаємопов’язаних величин, що характеризують рух. |
| 8. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Знаючи, з яких множників складається число, уміє визначати дільники числа. |
| 9. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити ділене. |
| 10. | Завдання | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Уміє записати числову послідовність відповідно до поданих умов. |