Поєднай виділені фрагменти простих (1–4) і складних (див. варіанти відповідей) речень за подібністю синтаксичного значення.
Приклад:
Іван пише (як? у який спосіб?) каліграфічно. — Марина одягалася так (як? у який спосіб?), як їй подобалось.
1. Після виснажливого походу ми зупинилися \(на\) \(відпочинок\). —
2. Натягне дощ свої осінні \(струни\) (Л. Костенко). —
3. Думка \(поїхати\) \(на\) \(річку\) спала раптово. —
4. \(Раннього\) \(ранку\) ґазда взявся сам порядкувати на подвір'ї (О. Гжицький). —
Варіанти відповідей:
\(Щоб\) \(добре\) \(жити\), треба добре робити (Нар.тв.)
Григорій згадав, \(що\) \(тепер\) \(весняні\) \(хліборобські\) \(роботи\) (М. Івченко).
Іван тоді народився, \(як\) \(птахи\) \(у\) \(вирій\) \(відлітали\) (Н. Бічуя).
Листи, \(які\) \(писав\) \(тато\), мама читала нам часто.
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.