Поєднай виділені фрагменти простих (1–4) і складних (див. варіанти відповідей) речень за подібністю синтаксичного значення.
Приклад:
Іван пише (як? у який спосіб?) каліграфічно. — Марина одягалася так (як? у який спосіб?), як їй подобалось.
1. Соломія прийшла \(навідати\) \(подружку\). —
2. Натягне дощ свої осінні \(струни\) (Л. Костенко). —
3. \(Молодий\) дубок ріс розкидисто, вільно. —
4. \(По\) \(добрій\) \(хвилині\) \(мовчанки\) він заговорив (О. Гжицький). —
Варіанти відповідей:
Іван тоді народився, \(як\) \(птахи\) \(у\) \(вирій\) \(відлітали\) (Н. Бічуя).
Та де ж таки видано, \(щоб\) \(земля\) \(крутилася\) \(навкруги\) \(сонця\)? (М. Івченко)
Люблю світанок, \(коли\) \(над\) \(луками\) \(парує\) \(туман\)... (Т.Муль)
Докія почала навмисне плакати, \(щоб\) \(ніхто\) \(ні\) \(про\) \(що\) \(не\) \(здогадався\).
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.