Поєднай виділені фрагменти простих (1–4) і складних (див. варіанти відповідей) речень за подібністю синтаксичного значення. 
Приклад:
Іван пише (як? у який спосіб?) каліграфічно. — Марина одягалася так (як? у який спосіб?), як їй подобалось.
1. Після дощу діти побігли в ліс \(збирати\) \(гриби\).
 
2. Учитель попросив учнів \(занести\) \(книги\) до бібліотеки.
 
3. Думка \(поїхати\) \(на\) \(річку\) спала раптово.
 
4. \(По\) \(обіді\) приїхала підвода, посходились люди (О. Донченко).
Варіанти відповідей:
\(Щоб\) \(добре\) \(жити\), треба добре робити (Нар.тв.)
Я сидів за хатою на траві й прислухався до жайворонкового співу, \(який\) \(долинав\) \(із\) \(польового\) \(піднебесся\) (Є.Гуцало).
\(Поки\) \(Петро\) \(пив\) \(молоко\), ніч прийшла із степів (В. Підмогильний).
Леся згадала, \(якою\) \(дівчинкою\) \(вона\) \(була\) (О. Ільченко).
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.