Поєднай виділені фрагменти простих (1–4) і складних (див. варіанти відповідей) речень за подібністю синтаксичного значення.
Приклад:
Іван пише (як? у який спосіб?) каліграфічно. — Марина одягалася так (як? у який спосіб?), як їй подобалось.
1. Двері \(праворуч\) були зачинені. —
2. Нас закликають не поширювати \(новини\), попередньо не переконавшись у достовірності повідомлення. —
3. \(У\) \(сучасному\) \(світі\) є актуальним усебічний розвиток дітей. —
4. \(Попри\) \(численні\) \(застереження\) користувачі Інтернету часто довіряють шахраям свої дані. —
Варіанти відповідей:
\(Скільки\) \(б\) \(нас\) \(не\) \(просили\) \(перевіряти\) \(всю\) \(інформацію\), ми продовжуємо вірити у вигадки й навіть поширювати їх.
Зал, \(звідки\) \(лунала\) \(музика\), був геть переповнений.
Там, \(де\) \(ще\) \(вчора\) \(стояла\) \(тиша\), сьогодні все повернулося до життя.
Зазвичай маніпулятор робить короткі записи в соцмережах, потім відслідковує, \(скільки\) \(читачів\) \(уподобає\) \(та\) \(поширить\) \(його\) \(дезінформацію\).
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.