Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Бактерії | Теоретична інформація про бактерії та їх особливості. |
| 2. | Назви, класифікація та приклади бактерій | Теоретична інформація про особливості назв та класифікації бактерій. |
| 3. | Розмноження бактерій. Профілактика бактеріальних захворювань | Теоретична інформація про особливості розмноження бактерій та методи знешкодження бактерій, щоб вони не завдавали шкоди людині. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Вписати зашифрований термін. |
| 2. | Назви бактерій | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що позначає назву бактерії. |
| 3. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 4. | Ознаки бактерій | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначити, що є ознаками бактерій. Поміркувати, що відрізняє бактерії від інших представників живого світу. |
| 5. | Так чи Ні | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про бактерії. |
| 6. | Хибні твердження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань про бактерії. |
| 7. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Пригадуємо, що таке стрерилізація, коли і для чого вона необхідна. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що ти знаєш про спори та патогенні бактерії? | Інший | важке | 3Б. | Пропущене слово у твердженні. |
| 2. | Гра «Детектор брехні» | Інший | важке | 2,5Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
| 3. | Факт чи фейк? | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні потренуємося розрізняти факти і фейки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Малюнок | Інший | важке | 5Б. | Намалювати бактерію та дати відповіді на запитання. |
| 2. | Сенкан | Інший | важке | 5Б. | Написати сенкан про бактерії. |
| 3. | Бактерія-герой | Інший | важке | 5Б. | Створити розповідь та уявити себе бактерією-героєм. |
| 4. | Порівняльна табличка | Інший | важке | 5Б. | Порівняти корисні та шкідливі бактерії. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Бактерії: будова, поширення та значення» | 01:00:00 | середнє | 13,5Б. | Тренувальні тестові завдання. |
| 2. | Тренування №2 з теми «Бактерії: будова, поширення та значення» | 01:00:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Бактерії: будова, поширення та значення» | 03:00:00 | середнє | 22,5Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Бактерії: будова, поширення та значення» | 03:00:00 | середнє | 27,5Б. | Тестування для перевірки знань. |