Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Водорості | Теоретична інформація про водорості та їх особливості. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 2. | Водорості — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 3. | Впізнай водорість | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Вибрати зображення водорості із переліку. |
| 4. | Назви водоростей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що позначає назву водорості. |
| 5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
| 6. | Неправильні варіанти | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати неправдиву інформацію про значення водоростей для живого світу. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Порівняння грибів та водоростей | Інший | важке | 3Б. | Пригадай інформацію про гриби та водорості. Поміркуй, яка між ними різниця. |
| 2. | Що ти знаєш про водорості? | Інший | важке | 2Б. | Прочитай варіанти тверджень про водорості. Познач відповідними знаками ті, що є правдивими і ті, які відображають хибну логіку. |
| 3. | Малюнок або опис | Інший | важке | 5Б. | Намалювати або описати особливості зовнішнього вигляду водоростей, які людина широко використовує у своєму житті. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Сенкан | Інший | важке | 5Б. | Написати сенкан про водорості. |
| 2. | Водорості в житті людини | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку та визначити, яка роль водоростей у житті людини. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Водорості: їх види, особливості будови та поширення» | 01:00:00 | середнє | 9Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Водорості: їх види, особливості будови та поширення» | 03:00:00 | середнє | 18Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Водорості: їх види, особливості будови та поширення» | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Тестування для перевірки знань. |