Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Погодні явища | Теоретична інформація про погодні явища. | 
| 2. | Правила поведінки | Теоретична інформація про правила поведінки під час різних погодних явищ. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правдиве та неправдиве судження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поміркуй наскільки важливо знати правила безпечної поведінки. | 
| 2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. | 
| 3. | Правила поведінки під час ожеледиці та смогу. | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Пригадай правила безпечної поведінки. | 
| 4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про правила поведінки під час грози. | 
| 5. | Правила поведінки під час урагану. | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити, які правила поведінки вірні, а які — ні. | 
| 6. | Не правильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати природнє авище, що не відноситься до атмосферних. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що на фото? | Інший | важке | 2Б. | Визначити, яке погодне явище зображено на фото. | 
| 2. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. | 
| 3. | Пропущене слово у твердженні | Інший | важке | 3Б. | Прочитати речення та вписати пропущене слово. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Упорядкувати усі атмосферні явища в одній схемі | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити свою власну карту-схему/ми до нього. | 
| 2. | Особистий досвід | Інший | важке | 5Б. | Атмосферні явища, які бачив/бачила особисто. | 
| 3. | Безпечна поведінка під час екстремальних погодних явищ | Інший | важке | 5Б. | Скласти правила поведінки. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Особливості погодних явищ» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Особливості погодних явищ» | 03:00:00 | середнє | 19Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Особливості погодних явищ» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для перевірки знань. |