Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Папороті: особливості будови і поширення | Теоретична інформація про папороті та їх особливості. |
| 2. | Хвощі: особливості їхньої будови та поширення | Теоретична інформація про хвощі та їх особливості. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Значення папоротей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише ті, що вказують на значення папоротей. |
| 2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 3. | Що ти знаєш про хвощі? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що характеризує хвощі. |
| 4. | Назви папоротей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що позначає назву папороті. |
| 5. | Правильно / неправильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про хвощі. Правильний вибір допоможе краще зрозуміти в чому унікальність цих живих організмів. |
| 6. | Значення хвощів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірити знання про хвощі та їх роль для інших живих організмів. Перетягнути правильні відповіді. |
| 7. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Визначити чи правдиві твердження про особливості хвощів та папоротей. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
| 2. | Що на фото: хвощ чи папороть? | Інший | важке | 2Б. | Проаналізувати фото та визначити, що на них: хвощ чи папороть. |
| 3. | Пропущені літери | Інший | важке | 4Б. | Поміркувати, яких літер не вистачає та дописати. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | Створити плакат. Виразити свою творчість і пояснити своє бачення та розуміння того, що таке папороті. |
| 2. | Таблиця | Інший | важке | 5Б. | Скласти порівняльну таблицю про хвощі та папороті. |
| 3. | Уяви! | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і написати свою власну творчу роботу. Сміливо фантазувати на основі отриманих знань про папороті та хвощі. |
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «хвощі» за допомогою мапи думок. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Хвощі. Папороті» | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
| 2. | Тренування №2 з теми «Хвощі. Папороті» | 01:00:00 | середнє | 18Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Хвощі. Папороті» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Хвощі. Папороті» | 03:00:00 | середнє | 28Б. | Тестування для перевірки знань. |