Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Класифікація живих організмів | Теоретична інформація про особливості класифікації живих організмів. |
| 2. | Вид і рід живих організмів | Теоретична інформація про особливості назв та класифікації живих організмів на вид та рід. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Яке царство або вид? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевіряємо знання класифікації живого світу. |
| 2. | Так чи Ні | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про царства живих організмів. |
| 3. | Одноклітинні чи багатоклітинні? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Пригадати інформацію про багатоклітинні та одноклітинні організми. |
| 4. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
| 6. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильне завершення речення. |
| 7. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Пригадуємо особливості та відмінності між поняттями вид та рід. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Група організмів → представник | Інший | важке | 3Б. | З'єднай пари "група організмів — представник". Поміркуй над тим, до якої групи належить кожен живий організм. |
| 2. | Пропущене слово | Інший | важке | 3Б. | Прочитати назву живого організму та вписати пропущене слово. |
| 3. | Неправильне твердження | Інший | важке | 3Б. | Вибрати помилкове твердження-назву живого організму. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Малюнок | Інший | важке | 5Б. | Намалювати одноклітинний та багатоклітинний організм. |
| 2. | Назви живих організмів | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку та назвати живі організми: їх рід та вид. |
| 3. | Схема | Інший | важке | 5Б. | Провести теоретичне дослідження теми «Царства живих організмів» (назви та представники). |
| 4. | Класифікація живого організму | Інший | важке | 5Б. | Класифікувати живий організм. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Світ живих організмів» | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тренувальні тестові завдання. |
| 2. | Тренування №2 з теми «Світ живих організмів» | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Світ живих організмів» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Світ живих організмів» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для перевірки знань. |