Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Клітини. Будова клітин | Теоретична інформація про клітину та її склад. |
| 2. | Порівняння клітин різних організмів | Теоретична інформація про будову клітин різних організмів. |
| 3. | Організм. Системи органів. Органи | Теоретична інформація про базові поняття будови організмів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Елементи клітини | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Вибрати правильні назви елементів або органел клітини. |
| 2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 3. | Ознаки живого | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевіряємо знання про ознаки живих організмів. |
| 4. | Структура будови організму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти тверджень про організм, системи органів, органи, тканини та клітини. Познач відповідними знаками ті, що є правдивими і ті, які відображають хибну логіку. |
| 5. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Пригадуємо взаємозв'язки у ланцюжку: клітина - тканина - орган - система органів - організм. |
| 6. | Пропущені літери | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Поміркувати, яких літер не вистачає та дописати. |
| 7. | Клітина → особливості будови | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | З'єднай пари "клітина — особливості". Поміркуй, що спільного та що відмінного між клітиннами рослин та тварин. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
| 2. | На що вказує стрілка? | Інший | важке | 2Б. | Визначити, яка частина будови клітини представлена (показана стрілочкою) на картинці. |
| 3. | Неправильне трердження | Інший | важке | 3Б. | Вибрати помилкове твердження про клітину та її органели. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Есе | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і написати творчу роботу-роздум про різноманітність живого світу. |
| 2. | Порівняльний аналіз | Інший | важке | 5Б. | Дослідити будову рослинної та тваринної клітини: поміркувати над особливостями їх будови. |
| 3. | Зображення / моделювання клітини | Інший | важке | 5Б. | Пригадати будову (лише основні складники) клітини. |
| 4. | Пояснити поняття | Інший | важке | 5Б. | Написати розгорнуті відповіді та пояснити різницю між запропонованими поняттями. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Клітина — найменша одиниця живого» | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. |
| 2. | Тренування №2 з теми «Клітина — найменша одиниця живого» | 01:00:00 | середнє | 19Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Клітина — найменша одиниця живого» | 03:00:00 | середнє | 30Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Клітина — найменша одиниця живого» | 03:00:00 | середнє | 29Б. | Тестування для перевірки знань. |