Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Способи розділення однорідних сумішей | Теоретична інформація про способи розділення однорідних сумішей. | 
| 2. | Способи розділення неоднорідних сумішей | Теоретична інформація про способи розділення неоднорідних сумішей. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. | 
| 2. | Якого способу не існує | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, який із вказаних способів розділення сумішей вказаний не вірно. | 
| 3. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. | 
| 4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про способи розділення сумішей. | 
| 5. | Назви понять | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Який спосіб розділення? | Інший | важке | 3Б. | Визначити, який спосіб розділення неоднорідної суміші зображений. | 
| 2. | Процес фільтрування | Інший | важке | 3Б. | Визнач етап процесу фільтрування. | 
| 3. | Для чого обладнання? | Інший | важке | 3Б. | Визначити спосіб розділення сумішей, який можна здійснити за допомогою вказаного обладнання. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Складання фільтру | Інший | важке | 5Б. | Створити (скласти фільтр в домашніх умовах). | 
| 2. | План розділення суміші | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити план розділення пропонованої суміші. | 
| 3. | Скласти схему | Інший | важке | 5Б. | Способи розділення однорідних та неоднорідних сумішей. | 
| 4. | Дослідник чи дослідниця | Інший | важке | 5Б. | Відфільтруй воду різними способами. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми "Способи розділення сумішей" | 01:00:00 | середнє | 14Б. | Тренувальні тестові завдання. | 
| 2. | Тренування №2 з теми "Способи розділення сумішей" | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тренувальні тестові завдання. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми "Способи розділення сумішей" | 03:00:00 | середнє | 19Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. | 
| 2. | Діагностична робота з теми "Способи розділення сумішей" | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для перевірки знань. |