Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Біосфера та ноосфера | Теоретична інформація про біо- та ноосферу. |
2. | Особливості та значення біосфери | Теоретична інформація про особливості біосфери. |
3. | Різноманітність і тиск життя | Теоретична інформація про різноманітність життя на Землі. |
4. | Середовище існування живих організмів | Теоретична інформація про різні типи середовищ існування. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначити представника фауни | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити живий оранізм для якого характерне дане середовище. |
2. | Яке середовише існує? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити, яке твердження правдиве. |
3. | Зібрати частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
4. | Помилкова відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Представники водного середовища існування. |
5. | Табличка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розподіляти середовища існування живого на дві групи. |
6. | Визнач, що перед тобоб правдива інформація чи вигадка (дезінформація) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитати твердження та визначити його правдивість. |
7. | Анаграма | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перевірка розуміння теми | Інший | середнє | 2Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
2. | Вписати слово | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та доповни його відповідним словом. |
3. | Визнач середовище | Інший | важке | 3Б. | Визначити середовище існування за зображенням. |
4. | Організм як середовище існування для іншої живої істоти | Інший | важке | 3Б. | Визначити чи правильна інформація про організмове середовище існування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що ти знаєш про В.І.Вернадського? | Інший | важке | 5Б. | Поміркувати, пошукати відомості у додаткових (достовірних) джерелах та подати стислу інформацію про українського науковця. |
2. | «Тиск життя» | Інший | важке | 5Б. | Перевірка розуміння поняття «тиск життя» та вміння висловлювати та аргументувати свої думки. |
3. | Знайома інформація у творчій інтерпретації | Інший | важке | 5Б. | Представити усі оболонки Землі у творчій формі. |
4. | Порівняння та аналіз | Інший | важке | 5Б. | Розуміння теми та взаємозв'язків у ній. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Біосфера та її компоненти" | 01:00:00 | середнє | 18Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Біосфера та її компоненти" | 01:00:00 | середнє | 19Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Біосфера та її компоненти" | 03:00:00 | середнє | 30Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Біосфера та її компоненти" | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для перевірки знань. |