Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Аудиторія як складова процесу спілкування. Види й цілі слухання | Формування мовних компетентностей із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
| 2. | Взаємодія оратора зі слухачами | Формування мовних компетентностей із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Виконай завдання | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого про прийоми контакту з аудиторією. |
| 2. | Це успіх! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про прийоми налагодження контакту з публікою. |
| 3. | Упізнай твір і автора | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого з літератури. Удосконалення знань про аудиторію. |
| 4. | Визнач мету слухання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про цілі слухання. |
| 5. | Правильно — неправильно | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про лексичну помилку. Удосконалення вивченого з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди вислів | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
| 2. | Склади пазл | Інший | середнє | 3Б. | Уміння складати текст із частин, дотримуючись логічності, послідовності, структури тексту. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач вид слухання | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про види слухання. |
| 2. | Пригадай теорію | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
| 3. | Склади промову | Інший | важке | 10Б. | Уміння самостійно складати промову на запропоновану тему, використовуючи спеціальні слова й фрази. |
| 4. | Поміркуй! | Інший | важке | 10Б. | Уміння аналізувати текст, висловлювати свою думку з приводу прочитаного. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |
| 2. | Перевірна робота з теми«Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Аудиторія. Види слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту». |