Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Вересневий марафон
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Українська мова
11 клас
Практична риторика
Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування)
3.
Бесіда
Запитання:
1
Б.
Уривок бесіди записано в рядку
Шановний пане редакторе!
Я дуже здивувався, побачивши в 2-м номері Вашої газети «Право люду» передрукований початок моєї новели «Панщизняний хліб». Я здивувався, бо Ви, шановний пане, не були ласкаві навіть повідомити мене ані про появу цього часопису, ані про моє безпосереднє, чи хоч би посереднє, співробітництво з ним, а ще більше здивував мене отой брак такту з Вашого боку, коли Ви, шановний пане, друкуєте мою новелу без жодного застереження відносно того, що вона була взята без моєї волі і поінформованості, а одночасно в тому самому номері Ваша газета накидається на журнал, співробітником якого я є (І. Франко, з листа до Б. Вислоуха).
\(Савка\). Здрастуйте, куме! Добре, що я вас дома застав.
\(Герасим\). А навіщо ж то я вам так пильно потрібен?
\(Савка\). Відгадайте! Шкода, не відгадаєте… Грошей позичте, куме! Карбованців з сотню, до Семена.
\(Герасим\). Я ж кажу, що так!… Виходить: недовго думавши — давай! Хіба у мене банк, чи що?
\(Савка\). Та до кого ж ти і вдаришся? Жид злупе такого проценту, що ніяк не викрутишся потім.
\(Герасим\). Хто ж тепер, куме, не лупить? Лупи та дай.
\(Савка\). То вже лупіть краще ви, куме, та дайте (І. Карпенко-Карий).
— Добрий день, Марино Володимирівно. Вам телефонує банк «Планета». Мене звати Оксана. Чи зручно вам зараз розмовляти?
— Добрий день. Так, зручно.
— Кілька годин тому ви скористалися послугами нашого банку. Чи можете відповісти на кілька запитань щодо роботи відділення? Це займе всього дві хвилини.
— Так, я згодна.
— Чи отримали ви допомогу в повному обсязі стосовно питань, які вас хвилювали?
— Так, ваш касир дуже компетентний.
— Чи надав працівник усю необхідну вам інформацію?
— Так, він люб'язно відповів на всі мої запитання.
— Чи є у вас зауваження щодо роботи нашого відділення?
— Ні, нема.
— Дякую за відповіді. Гарного дня.
— Дякую за дзвінок. До побачення.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація