Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Вересневий марафон
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Українська мова
11 клас
Практична риторика
Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика). Етикетні жанри
1.
Приклад характеристики
Запитання:
1
Б.
Фрагмент характеристики наведено в рядку
РЕЦЕНЗІЯ
на статтю професора кафедри музичної україністики та народно-інструментального мистецтва Навчально-наукового Інституту мистецтв Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Черепанина Мирона Васильовича
«МУЗИКОЗНАВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІВАНА ФРАНКА».
Черепанин М. Музикознавчі дослідження Івана Франка. М. Черепанин. Етнокультурні процеси в українському урбанізованому середовищі ХХ ст. Вип. 2. Івано-Франківськ. 2006. С. 218-221.
Оригінальністю підходу до вивчення цієї теми є те, що автор аналізує діяльність Франка, як науковця, музикознавця в хронологічному порядку. Адже з юних років Іван Якович почав збирати і записувати українські народні пісні, проявив себе як фольклорист, упорядник і видавець народних приповідок, і ми можемо без сумніву сказати, що поет не тільки був обізнаним у тематичному тексті пісень, а також і в мелодійно-ритмічній структурі.
Хоч Франко і не був професійним музикантом, але його знання у галузі мистецтва є надзвичайно глобальними. Неможливо не помітити, що автор статті акцентує увагу на музично-критичній діяльності Івана Яковича. Зокрема наводить приклад девізу поета «Геть від Бортнянського!». Іван Франко мав на увазі західноукраїнських композиторів, які надмірно захоплювались музикою Бортнянського. Поет не відкидав значення творчості композитора, але вважав її недостатньо пов'язаною з душею українського народу, яка, на його думку, у творчості будь-якого митця повинна бути основною, адже саме кровний зв'язок з народом визначив ідейне русло творчості Івана Яковича. Микола Лисенко, Михайло Глінка, Станіслав Монюшко, Берджих Сметана були більш близькими до кола інтересів самого Франка (https://naurok.com.ua/recenziya-na-stattyu-cherepanina-mirona-vasilovicha-muzikoznavchi-doslidzhennya-ivana-franka-181378.html, дата звернення 29. 03. 2023).
Характеристика
учня 11-б класу Брідського ЗЗСО І-ІІІ ст.
Іршавської ТГ
Хустського району
Огаря Едуарда Олеговича
Огар Едуард навчається у школі з першого класу.Зарекомендував себе як дисциплінований учень. Має навчальні досягнення середнього рівня, навчається не в повну міру своїх сил. В учня добра зорова памʹять, навчальний матеріал засвоює добре. Виявляє логічне мислення. На уроках уважний, має нахил до гуманітарних дисциплін. До виконання громадських доручень ставиться дбайливо. Бере активну участь у житті школи та класу. Був учасником спортивних турнірів шкільного та районного рівнів. Скромний, товариський, розсудливий, самостійний, не піддається чужому впливу. Користується повагою серед друзів. Правила поведінки не порушує. Батьки приділяють належну увагу вихованню сина.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попередня теорія
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація