Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Підготовка до НМТ-2025
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Українська мова
11 клас
Практична риторика
Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика). Етикетні жанри
1.
Приклад характеристики
Запитання:
1
Б.
Фрагмент характеристики наведено в рядку
Характеристика
учня 11-б класу Брідського ЗЗСО І-ІІІ ст.
Іршавської ТГ
Хустського району
Огаря Едуарда Олеговича
Огар Едуард навчається у школі з першого класу.Зарекомендував себе як дисциплінований учень. Має навчальні досягнення середнього рівня, навчається не в повну міру своїх сил. В учня добра зорова памʹять, навчальний матеріал засвоює добре. Виявляє логічне мислення. На уроках уважний, має нахил до гуманітарних дисциплін. До виконання громадських доручень ставиться дбайливо. Бере активну участь у житті школи та класу. Був учасником спортивних турнірів шкільного та районного рівнів. Скромний, товариський, розсудливий, самостійний, не піддається чужому впливу. Користується повагою серед друзів. Правила поведінки не порушує. Батьки приділяють належну увагу вихованню сина.
Рецензія
На матеріали досвіду вчителя початкових класів Прозорової Лілії Валентинівни «Використання нестандартних завдань на уроках української мови як засіб розвитку дивергентного мислення молодших школярів» навчально-виховного комплексу «Дитячий садок – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кам’янсько-Дніпровської міської ради Запорізької області.
Рецензована робота — важлива практична підмога для вчителя початкових класів. Забезпечує педагога дидактичним матеріалом до уроків української мови в початкових класах. Вдумливо дібраний і системно організований матеріал сприятиме підвищенню якості проведення уроків. Тут учитель знайде різнорівневі вправи для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення в учнів, а також зразки робіт для розвитку моторики руки дитини.
Важливо, що виконання вправ часто спонукає учнів до аналітичної та творчої діяльності. Фактично посібники передбачають комплексну роботу. Окремо варто відзначити розділ, скерований на формування в учнів текстотворчих умінь.
Прикметно, що посібники насичені якісним мовним матеріалом з різних функціональних стилів та яскравим ілюстративним матеріалом. Включають актуальну та корисну інформацію культурологічного змісту. Цінними також можна вважати «Поради педагогам щодо розвитку творчих здібностей обдарованих учнів». Усе це свідчить про високий фаховий рівень запропонованого досвіду роботи.
Особливий інтерес становить подана в посібниках система вправ для розвитку умінь і навичок усного діалогічного спілкування, що є важливою умовою повноцінного опанування мови.
Соціокультурна проблематика включених до посібника текстів забезпечить засвоєння дітьми духовних та культурних цінностей і моральних норм, сприятиме їх естетичному розвитку. Мислення й мовлення учнів розвиватиметься у процесі їх відповідей на подані до текстів запитання, а також при коментуванні окремих фрагментів текстів та їх інтерпретації. Слід відзначити, що використаний автором текстовий матеріал є різноаспектним за змістом, різноманітним за стилями й жанрами, цінним у виховному плані, розвивальним, актуальним, цікавим для сучасних дітей (https://prozorova1969.wixsite.com/my-inspiration/recenziya-na-dosvid, дата звернення 29. 03. 2023).
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попередня теорія
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація