Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Про риторичні фігури | Формування знань, умінь і навичок про риторичні фігури. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Риторичне звернення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про риторичне звернення. |
| 2. | Риторичне запитання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про риторичне запитання. |
| 3. | Укажи порівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати порівняння як риторичну фігуру. |
| 4. | Градація | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виділяти градацію як стилістичну фігуру. |
| 5. | Антитеза | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати антитезу як риторичну фігуру. |
| 6. | Тавтологія як засіб увиразнення тексту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про стилістичні засоби риторики. |
| 7. | Словникова робота | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про градацію. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач фігуру | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Риторичні фігури». |
| 2. | Заповни пропуск | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про повторення як риторичну фігуру. |
| 3. | Пунктуаційна помилка | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про пунктуаційну норму. Закріплення вивченого про риторичні фігури. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Повторення як риторична фігура | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про повторення як риторичну фігуру. |
| 2. | Увідповідни | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про риторичні фігури. |
| 3. | Вибери відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про пунктограми при вставних словах, порівнянні, однорідних членах речення. |
| 4. | Склади текст | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати стилістичні особливості риторичних фігур у тексті. |
| 5. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про стилістичні засоби риторики. |
| 6. | Паспорт твору | Інший | важке | 6Б. | Уміння аналізувати текст, визначати тему, ідею, художні засоби. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Риторичні фігури» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Закріплення вивченого про риторичні фігури. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота № 1 з теми «Риторичні фігури» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про риторичні фігури. |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Риторичні фігури» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого про риторичні фігури. |
| 3. | Перевірна робота з теми «Риторичні фігури» | 00:25:00 | середнє | 7Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Риторичні фігури». |