Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Синтаксична норма. Правила синтаксичного узгодження | Формування мовних компетентностей із теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичні помилки при узгодженні підмета й присудка. |
| 2. | Неправильне узгодження підмета з присудком | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну помилку (узгодження підмета з присудком). |
| 3. | Так неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну помилку (однорідні члени речення). |
| 4. | Що не так із прийменником? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати нормативне вживання прийменників. |
| 5. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
| 6. | Синтаксичний пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про синтаксичне узгодження. |
| 7. | Вибери правильну форму | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про синтаксичне узгодження загальної й власної назв. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Узгодь | Інший | середнє | 3Б. | Уміння узгоджувати власні й загальні назви у відмінкових формах. |
| 2. | Три рядки | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати відповіді, що відповідають синтаксичним нормам. |
| 3. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
| 4. | Доповни речення | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про синтаксичну норму. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | У пошуках помилки | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну помилку (дієприслівниковий зворот). |
| 2. | Виконай тестове завдання | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про синтаксичне узгодження власних і загальних назв. |
| 3. | Мікс помилок | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати синтаксичні помилки. |
| 4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення з абревіатурами. |
| 5. | Склади словосполучення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати словосполучення з поданими власними назвами. |
| 6. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
| 2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка». |