Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Неологізми. Архаїзми й історизми | Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти авторські й загальномовні неологізми. | 
| 2. | Вибери історизми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння визначати слова-історизми. | 
| 3. | Познач архаїзм | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати архаїзм. | 
| 4. | Як було і як стало | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
| 5. | Хто є хто | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння визначати тлумачення історизмів - назв професій, видів діяльності. | 
| 6. | Для знавців історії | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про застарілу лексику. | 
| 7. | Хто автор? | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого про неологізми. | 
| 8. | Чи знаєш ти, що... | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати загальномовні неологізми. | 
| 2. | Застарілі слова в художній літературі | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення із застарілими словами. | 
| 3. | Вибери цифру (неологізми) | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати неологізми. | 
| 4. | Відповідність | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати, до якої групи лексики належить слово. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Авторські неологізми | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати авторські неологізми в рядках. | 
| 2. | Що за предмет? | Інший | середнє | 2Б. | Уосконалення вивченого про історизми. | 
| 3. | Вибери архаїзми | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати архаїзми. | 
| 4. | Вибери цифру | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати історизм. | 
| 5. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
| 6. | Вибери старослов'янізми | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати слова-старослов'янізми. | 
| 7. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Застосування набутих знань, умінь і навичок при самостійному складанні речень із пасивною лексикою. | 
| 8. | Склади діалог | Інший | важке | 12Б. | Застосування набутих знань, умінь і навичок при самостійному складанні тексту. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» | 00:12:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
| 2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» | 00:12:00 | середнє | 8Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» | 00:18:00 | середнє | 6Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики». |