Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Алфавітний пазл | 3 вид - аналіз | легке | 5Б. | Повторення вивченого про алфавіт. |
| 2. | Наголос на другий склад | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про наголошування слів. |
| 3. | Однакова кількість букв і звуків | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про співввідношення звуків і букв. |
| 4. | Два звуки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про букви я, ю, є, ї. |
| 5. | Пропущена літера И | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про правопис і вимову ненаголошених Е, И. |
| 6. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис префіксів з-, с-. |
| 7. | Зроби вибір | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
| 8. | Заповни таблицю | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про чергування голосних у коренях слів. Уміння добирати спільнокореневі слова. |
| 9. | Чергування голосних звуків | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про чергування голосних звуків. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про вимову й уподібнення приголосних. |
| 2. | Пишемо літеру У | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правила чергування у//в. |
| 3. | Зі знаком м'якшення | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис знака м'якшення. |
| 4. | Слово з помилкою | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про апостроф. |
| 5. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 3Б. | Систематизація вивченого про подвоєння й подовження приголосних. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Чергування приголосних звуків | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про чергування приголосних звуків. |
| 2. | Той самий звук | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про тверді й м'які приголосні. |
| 3. | Один звук | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про букви я, ю, є. |
| 4. | Зайве слово | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
| 5. | Де помилка? | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правила чергування і//й. |
| 6. | Пропущена літера Е | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про правопис і вимову ненаголошених Е, И. |
| 7. | Неправильний запис | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис префіксів роз, без, с, з. |
| 8. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати вивчені орфограми на письмі. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Закріплення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Сстематизація вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». |