Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова | Формування мовної компетентності з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова». |
| 2. | Пряме й переносне значення слова | Формування мовної компетентності з теми «Пряме й переносне значення слова». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи багатозначні слова | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого матеріалу з теми. |
| 2. | Укажи однозначні слова | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова». |
| 3. | Укажи переносне значення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про переносне значення слова. |
| 4. | Укажи пряме значення слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про пряме значення слова. |
| 5. | Загадки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уяви, асоціативного, логічного мислення, творчого потенціалу; повторення вивченого про переносне значення слова. |
| 6. | Пряме чи переносне значення? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пряме і переносне значення слова. |
| 7. | Дві групи | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про багатозначні й однозначні слова. |
| 8. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про пряме й переносне значення слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Віднови прислів'я | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про пряме і переносне значення слова; розвиток образного мислення, збагачення словникового запасу. |
| 2. | Запиши слово | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пряме і переносне значення слова. |
| 3. | Укажи значення слова | Інший | важке | 2Б. | Удосконалення вивченого про однозначні й багатозначні слова. |
| 4. | Чи легко бути поетом? | Інший | важке | 2Б. | Закріплення вивченого про лексику української мови, про багатозначні слова та тлумачний словник; виховання поваги до рідної мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни твердження | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова». |
| 2. | Розподіли | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати пряме й переносне значення слів. |
| 3. | Пара «пряме — переносне» | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про пряме і переносне значення слова. |
| 4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Практичне застосування вивченого теоретичного матеріалу про пряме і переносне значення слів. |
| 5. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчого потенціалу, виховання любові й поваги до природи. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Закріплення вивченого з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Систематизація знань, умінь і навичок з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань і умінь із теми «Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова». |