Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Означення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Означення». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи означення | 3 вид - аналіз | легке | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого про означення та способи його вираження. |
| 2. | Означення-займенник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати способи вираження означення. |
| 3. | Означення-іменник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження означення. |
| 4. | Проаналізуй речення | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати граматичну основу й другорядні члени речення. |
| 5. | Постав запитання | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння ставити запитання від іменника до означення. |
| 6. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння узгоджувати означення з іменником. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розбий пару | Інший | середнє | 1Б. | Уміння виявляти означення, виражені іменниками чи іменниками з прийменниками. |
| 2. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль виділених слів, шукати означення. |
| 3. | Увідповідни | Інший | середнє | 5Б. | Уміння визначати головні й другорядні члени речення. |
| 4. | Вибери слово-означення | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль виділених слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Перебудуй словосполучення | Інший | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння аналізувати словосполучення, добирати синонімічні варіанти вираження означень. |
| 2. | Вибери з довідки означення | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про означення. |
| 3. | Доповни речення означенням | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей учнів, збагачення словникового запасу; повторення вивченого про означення. |
| 4. | Склади речення за схемою | Інший | важке | 0Б. | Уміння складати речення за поданою схемою. |
| 5. | Склади текст-опис | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати текст-опис, використовуючи означення. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Другорядні члени речення. Означення» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Закріплення вивченого з теми «Другорядні члени речення. Означення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Другорядні члени речення. Означення» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Систематизація вивченого про означення. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Другорядні члени речення. Означення» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Другорядні члени речення. Означення». |