Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Групи числівників за значенням | Розряди числівників зв значенням та за будовою. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач групи числівників за значенням | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначити розряд числівника за значенням. |
| 2. | Збірні числівники | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вживання правильної відмінникові форми збірниих числівників; їх поєднання з іменниками. |
| 3. | Два, двоє, другий... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Власне кількісні, збірні, порядкові числівники. |
| 4. | Визначаємо правильну форму числівника | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Утворення правильної відміннкової форми числівників; поєднання числівників з іменниками. |
| 5. | Зайве слово (групи числівників за значенням) | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати групи числівників за значенням. |
| 6. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати розряд числівника. |
| 7. | Фразеологізми з кількісними числівниками | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати розряд числівника. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як правильно читати дробові числівники | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про дробові числівники. |
| 2. | Поміркуй! | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про групи числівників. |
| 3. | Робота з таблицею | Інший | важке | 6Б. | Розподіл числівників за значенням. |
| 4. | Віднови прислів'я | Інший | важке | 8Б. | Формування навичок правильного вживання числівників у реченні, визначення розрядів за будовою та за значенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Який числівник? | Інший | легке | 3Б. | Визначення розрядів числівника за заначенням, його будови. |
| 2. | Числівники у фразеологізмах | Інший | середнє | 4Б. | Спостереження з елементами аналізу. |
| 3. | Склади речення з числівником | Інший | середнє | 2Б. | Конструювання речень з числівниками |
| 4. | Редагування речень | Інший | важке | 2Б. | Відновлення речень з граматичною помилкою. |
| 5. | Склади словниковий диктант | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння самостійно добирати приклади числівників за групами. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Групи числівників» | 00:10:00 | середнє | 16Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Групи числівників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Групи числівників» | 00:10:00 | середнє | 20Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Групи числівників». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Групи числівників» | 00:10:00 | середнє | 26Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Групи числівників». |