Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Іменник як частина мови | Формування знань про іменник як частину мови: лексичне значення, розряди іменників, синтаксичну роль, морфологічні ознаки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач іменник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати іменник як частину мови. |
2. | Поміркуй: однина та множина | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначення категорії числа у іменниках. |
3. | Ходить гарбуз по городу, питається свого роду... | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Визначення роду іменника за картинкою. |
4. | Конкретні іменники | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати конкретні іменники. |
5. | У пошуках абстрактного | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати абстрактні іменники. |
6. | Назви неістот | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Уміння визначати назви неістот. |
7. | Власні назви | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати іменники - власні назви. |
8. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати іменники жіночого роду. |
9. | Завдання для уважних | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати іменники в реченнях. |
10. | Хто що робить? | 3 вид - аналіз | важке | 9Б. | Визначення синтаксичної ролі виділених іменників. |
11. | Виріши анаграму | 1 вид - рецептивний | важке | 2Б. | Вирішення анаграми. Визначення роду отриманого слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Сам собі редактор | Інший | легке | 2Б. | Редагування словосполучення з іменником. |
2. | Однина чи множина | Інший | середнє | 4Б. | Визначення числа в іменниках. |
3. | Назви істот | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати назви істот. |
4. | Хочу, знаю, можу | Інший | важке | 12Б. | Визначення числа, роду іменників та їх синтаксичної ролі в реченні. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння використовувати іменники в реченнях. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Іменник як частина мови» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення вивченого з теми «Іменник як частина мови». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Іменник як частина мови» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Систематизація вивченого з теми «Іменник як частина мови». |
2. | Перевірна робота з теми «Іменник як частина мови» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Іменник як частина мови». |