Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Морфологія як наука про частини мови | Загальні проняття про морфологію. |
| 2. | Самостійні частини мови (іменні) | Повторення вивченого про самостійні частини мови. |
| 3. | Самостійні частини мови (дієслово, прислівник) | Повторення вивченого про самостійні частини мови. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи іменник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати частину мови. |
| 2. | Укажи прикметник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати частину мови. |
| 3. | Хто є хто | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Уміння визначати частини мови. |
| 4. | Вибери іменні частини мови | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати іменні частини мови. |
| 5. | Відшукай прислівник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати прислівник у реченні. |
| 6. | Я не я, і хата не моя | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати займенник у реченні. |
| 7. | Це неправильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння знаходити помилки у визначенні частин мови. |
| 8. | Один, два, три, чотири, п'ять... | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати числівник як частину мови. |
| 9. | Два дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієслово як частину мови. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати займенник як частину мови. |
| 2. | Продовж слова | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати прикметник і прислівник як частини мови, розрізняти їх. |
| 3. | Відповідність | Інший | важке | 5Б. | Удосконалення вивченого про частини мови. |
| 4. | Заповни таблицю | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати самостійні частини мови. |
| 5. | Віднови текст | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про роль займенника в реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи прислівник | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати частину мови. |
| 2. | Прислівник і прикметник | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати прикметник і прислівник як частини мови й розрізняти їх. |
| 3. | Укажи числівник | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати частину мови. |
| 4. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати частини мови. |
| 5. | Пригадай | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу про частини мови. |
| 6. | Вибери дієслівні частини мови | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати дієслівні частини мови. |
| 7. | Третє зайве | Інший | важке | 4Б. | Дослідження-аналіз самостійних частин мови. Виявлення зайвого слова. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота № 1 з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Систематизація вивченого з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах». |
| 2. | Домашня робота № 2 з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Систематизація вивченого з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах». |
| 3. | Перевірна робота з теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах». |