Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Відмінки іменників | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відмінки іменників». |
| 2. | На допомогу у визначенні відмінків іменника | Підказки для визначення відмінків іменників. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ярмарок відмінків | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення відмінків у поданих відмінках. |
| 2. | Даю чи пишаюся? | 1 вид - рецептивний | легке | 6Б. | Визначення іменників давального та орудного відмінків. |
| 3. | Хто? чи Що? | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Визначення питання у знахідному відмінку (Кого? чи Що?). |
| 4. | Вибери слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати відмінки іменників. |
| 5. | Добери закінчення | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Уміння визначати закінчення іменників у формі кличного відмінка. |
| 6. | У місцевому відмінку | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати відмінки іменників. |
| 7. | Мова моя солов'їна | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення форми відмінка іменника «мова» для зв’язку з іншими словами у реченні. |
| 8. | Народ скаже, як зав'яже | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначення іменників, вжитих в кличному відмінку в прислів'ях та приазках. |
| 9. | «Зніми маску» | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Чергування приголосних звуків у давальному та місцевому відмінку. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Анаграма. Що я бачу? | Інший | важке | 6Б. | Вирішення анаграми, удосконалення вивченого про знахідний відмінок. |
| 2. | Поміркуй! | Інший | важке | 2Б. | Удосконалення вивченого про відмінки іменників. |
| 3. | Я редактор | Інший | важке | 3Б. | Редагування речень. Виправлення помилок у вживанні кличного відмінка. |
| 4. | «Вірю — не вірю» | Інший | важке | 2Б. | Складні випадки визначення Називний відмінок — Знахідний відмінок, Давальний відмінок — Місцевий відмінок. |
| 5. | Провідміняй іменник жіночого роду (однина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники жіночого роду. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач відмінок іменників у реченні. | Інший | легке | 3Б. | Визначення іменників у реченні та їх відмінків. |
| 2. | Давальний відмінок | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати відмінки іменників. |
| 3. | Не журись, козаче, нехай твої вороги плачуть | Інший | середнє | 2Б. | Відновлення прислів'їв та приказок зі словом козак. |
| 4. | Родовий, давальний — два чоботи на одну ногу. | Інший | важке | 3Б. | Творчий пошук. Заміна іменника у формі родового відмінка на словосполучення з іменником у формі давального відмінка. |
| 5. | Провідміняй іменник чоловічого роду (множина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники чоловічого роду множини. |
| 6. | Провідміняй іменник середнього роду (однина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники середнього роду однини. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Відмінки іменників» | 00:20:00 | середнє | 26Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Відмінки іменників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Відмінки іменників» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Відмінки іменників». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Відмінки іменників» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Відмінки іменників». |