Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Власне українські й запозичені слова | Теоретичні відомості з теми «Власне українські і запозичені слова». |
| 2. | Словники | Теоретичні відомості з теми «Словники». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач запозичення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Визначення у парі слів власне українського та запозиченого слова. |
| 2. | Лексичний шпигун | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Дослiдження-зіставлення з визначенням слів-синонімів. |
| 3. | Розподільна робота | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати групу слів за походженням. |
| 4. | Знайди запозичене слово | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Творче спостереження: знайти в реченні слово іншомовного походження. |
| 5. | Звідки запозичення? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Творче спостереження з елементами аналiзу. |
| 6. | Групи лексики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення групи лексики: запозичене чи власне українське. |
| 7. | Ми перекладачі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослiдження-зiставлення слів іншомовного походження та власне українських слів. |
| 8. | Відгадай слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння визначати значення слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач іноземця | Інший | важке | 6Б. | Визначення запозичених слів, що стали загальновживаним.и |
| 2. | Поміркуй! | Інший | важке | 5Б. | Уміння знаходити спільну іншомовну частину слів, визначати її значення. |
| 3. | Міжнародний суржик | Інший | важке | 2Б. | Добір незвичаних українських відповідиків до іншомовних слів. |
| 4. | Знайди помилку | Інший | важке | 3Б. | Виправлення лексичної помилки (тавтологія). |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Четверте зайве | Інший | легке | 2Б. | Серед переліку слів-синонімів знайти зайве. |
| 2. | Підбери значення запозиченого слова | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження-зіставлення запозичених слів та їх значення. |
| 3. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Моделювання речень з використанням запозичених слвів. |
| 4. | Визнач значення частини слова | Інший | важке | 3Б. | Добір слів зі спільними елементами, запозиченими з грецької та латинської мови. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Групи слів за походженням» | 00:15:00 | важке | 14Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Групи слів за походженням» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Групи слів за походженням» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Групи слів за походженням». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Групи слів за походженням» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Групи слів за походженням». |