Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери речення, ускладнене однорідними членами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння знаходити однорідні члени речення, відрізняти ОЧР від сполучень слів, будувати логічні зв'язки між словами у реченні. |
| 2. | Однорідні додатки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні головні й другорядні члени речення. |
| 3. | Однорідні обставини | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні головні й другорядні члени речення. |
| 4. | Де помилка? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати пунктуаційну помилку в реченнях з однорідними членами. |
| 5. | Постав правильний розділовий знак | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
| 6. | Чи правильне твердження? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
| 7. | Пунктуаційна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при вставних словах. |
| 8. | Речення-пазл | 2 вид - інтерпретація | середнє | 10Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при вставних словах. |
| 9. | Виділене слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про вставні слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Шукаємо звертання | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати звертання в реченнях. |
| 2. | Помилкова форма звертання | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про форму кличного відмінка у звертанні. |
| 3. | Кома при звертанні | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при звертанні. |
| 4. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про просте речення, головні і другорядні члени речення; закріплення знань про однорідні члени речення. |
| 5. | Чому кома? | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивчених пунктограм. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Речення з однорідними членами | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про однорідні члени речення. |
| 2. | Однорідні присудки | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
| 3. | Узагальнювальне слово | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати узагальнювальне слово при однорідних членах речення. |
| 4. | Не вставне | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про вставні слова. |
| 5. | Синтаксичний аналіз речення (звертання і вставні слова) | Інший | важке | 6Б. | Уміння аналізувати речення, ускладнені звертаннями чи вставними словами. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації вивченого про однорідні члени речення, звертання, вставні слова. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова» | 00:16:00 | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення вивченого про однорідні члени речення, звертання, вставні слова. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова». |