Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розподіли слова | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про перенос слів. |
| 2. | Так неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння ділити слова на склади для переносу. Удосконалення вивченого про сполучення букв ьо, йо. |
| 3. | Знайди помилки | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
| 4. | Шукаємо помилки! | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення й узагальнення вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
| 5. | Два слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
| 6. | Як правильно пишемо це слово? | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення орфографічних навичок, уміння писати слова, дотримуючись правил правопису; чергування голосних у коренях слів після \([ж]\), \([ч]\), \([ш]\) та \([г]\), \([к]\), \([х]\). |
| 7. | Швидко й правильно | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
| 8. | Чи однакові приголосні? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати звуковий склад слова, визначати види уподібнення приголосних. |
| 9. | Чому слово зайве? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
| 10. | Пишемо правильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
| 11. | Постав пропущені букви | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Розвиток орфографічних навичок, уміння правильно вживати префікси роз-, розі-. |
| 12. | Читаємо й працюємо | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
| 13. | Орфографічна хвилинка | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Вимова й правопис префіксів роз-, без-, через-». |
| 14. | Заповни пропуски | 1 вид - рецептивний | середнє | 6Б. | Застосування вивчених орфограм у коренях слів; повторення вивченого про правопис префіксів ПРЕ-, ПРИ-. |
| 15. | Вибери варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про чергування прийменників У, В. |
| 16. | Укажи рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правила вживання знака м'якшення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як правильно? | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про правопис знака м'якшення. |
| 2. | Слово без апострофа | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про апостроф. |
| 3. | Неправильне слово | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про апостроф. |
| 4. | Шальки терезів | Інший | середнє | 4Б. | Повторення вивчених у молодших класах орфограм про правопис апострофа; удосконалення вивченого про префікси. |
| 5. | Слово з помилкою | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність написання слів із подвоєнням літер внаслідок збігу приголосних на межі кореня й префікса. |
| 6. | Додавання | Інший | важке | 3Б. | Уміння утворювати складні слова, у яких відбувається подвоєння голосних і приголосних звуків унаслідок збігу. |
| 7. | Перевіряємо диктант | Інший | важке | 3Б. | Уміння шукати помилки, виправляти їх, застосовуючи вивчені орфограми. Повторення вивченого про ненаголошені голосні в коренях слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правильність поділу слова на склади. |
| 2. | Подорожуємо й навчаємось | Інший | середнє | 5Б. | Закріплення засвоєних під час вивчення теми «Чергування [о], [е] з [і] у коренях слів» знань, умінь і навичок. |
| 3. | Орфографічна задача | Інший | середнє | 2Б. | Уміння шукати помилки в словах, правильно змінювати слова чи добирати спільнокореневі, аналізувати написане. |
| 4. | Пиши правильно! | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про чергування приголосних при словозміні й словотворенні. |
| 5. | Виняткове слово | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних та винятки з правил. |
| 6. | Поміркуй, який прийменник обрати | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про чергування прийменників З, ЗІ (ЗО), ІЗ. |
| 7. | Дві великі різниці | Інший | середнє | 2Б. | Збагачення лексичного запасу, розвиток культури мовлення; удосконалення вивченого про чергування прийменників. |
| 8. | Мудрість народів світу | Інший | середнє | 3Б. | Засвоєння правописних норм вживання знака м'якшення на матеріалі фольклору народів світу. |
| 9. | Робота з таблицею | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис апострофа після літери Р. |
| 10. | Наша мова калинова | Інший | важке | 1Б. | Розвиток культури мовлення, уміння відчувати красу рідного слова. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Основні орфограми» | 00:10:00 | середнє | 14Б. | Закріплення вивчених орфограм. |
Тести (Мій+)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Основні орфограми» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Закріплення вивчених орфограм. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Основні орфограми» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Закріплення й систематизація вивчених орфограм. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Основні орфограми» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка вивченого теоретичного матеріалу з основних орфограм. |