Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Якісні прикметники | Теоретичний матеріал із теми «Якісні прикметники». |
| 2. | Відносні прикметники та їх творення | Теоретичний матеріал із теми «Відносні прикметники та їх творення». |
| 3. | Присвійні прикметники, творення та правопис | Теоретичний матеріал із теми "Присвійні прикметники, їх творення і правопис". |
| 4. | Перехід прикметників з однієї семантичної групи в іншу | Теоретичний матеріал із теми «Перехід прикметників з однієї семантичної групи в іншу». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач якісний прикметник | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Формування вмінь розрізняти групи прикметників за значенням (яікісні прикметники). |
| 2. | Чий? Чиє? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Утворення присвійних прикметників від іменників. |
| 3. | Лексична розминка | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Визначення групи прикметника за його значенням. |
| 4. | Культура мовлення | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Вживання прикметників у мовленні. Редагування суржикових словосполучень. |
| 5. | У гості до друзів | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення розряду прикметників у переносному значенні. |
| 6. | Загублені ланки ланцюжка | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати групи прикметників за значенням. |
| 7. | Плутанка | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Правопис великої літери в присвійних прикметниках. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Будівники словосполучень | Інший | важке | 4Б. | Моделювання словосполучень, визначення розрядів утворених прикметників. |
| 2. | Прикметниковий дощ | Інший | важке | 6Б. | Моделювання речень з прикметниками різної лексичної групи. |
| 3. | Народні приказки | Інший | важке | 4Б. | Визначення прикметника та його групи за значенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Цікаво знати.... | Інший | середнє | 3Б. | Виписати прикметники з речення, визначити їх розряд. |
| 2. | Утвори словосполучення з прикметниками | Інший | важке | 6Б. | Моделювання словосполучень з прикметником у різних семантичних групах. |
| 3. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння складати речення з різними групами прикметників. |
| 4. | Фразеологічний дощ | Інший | важке | 2Б. | Моделювання фразеологічних зворотів за поданими іменниками та присвійними прикметниками, що перейшли в іншу семантичну групу. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми: «Групи прикметників за значенням» | 00:00:00 | середнє | 15Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Групи прикметників за значенням». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Групи прикметників за значенням» | 00:00:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Групи прикметників за значенням». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Групи прикметників за значенням» | 00:00:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Групи прикметників за значенням». |