Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Ступені порівняння якісних прикметників | Теоретичний матеріал з теми «Ступені порівняння якісних прикметників». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Хто швидше? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення якісних прикметників, що не утворюють ступенів порівняння. |
| 2. | Добрий — ліпший! | 3 вид - аналіз | легке | 2,5Б. | Визначення прикметників, що утворюють ступінь порівняння від інших основ. |
| 3. | У пошуках суфіксів | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Використання суфіксів під час творення простої форми вищого ступеня порівняння прикметників. |
| 4. | Вибери прикметник | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначення серед прикметників, ужитих у ступені порівняння, складеної форми найвищого ступеня. |
| 5. | Так неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
| 6. | Слова-антоніми | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Добір слів-антонімів, утворення складеної форми вищого та найвищого ступенів. |
| 7. | Розбий пару | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про морфологічні норми вживання ступенів порівняння прикметників. |
| 8. | «Третє зайве» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення «зайвого» прикметника з ряду прикметників. |
| 9. | Вищий ступінь порівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Моделювання вищого ступеня порівняння прикметників. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заповни клітинки | Інший | середнє | 9Б. | Уміння утворювати форми ступенів порівняння якісних прикметників. |
| 2. | Ми вам слово — ви нам два | Інший | середнє | 6Б. | Утворення простої форми вищого та найвищого ступенів порівняння. |
| 3. | Віднови текст | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
| 4. | Я редактор | Інший | важке | 3Б. | Редагування речень з прикметниками, вжитими у ступені порівняння. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Стань творцем | Інший | легке | 8Б. | Утворення ступенів порівняння прикметників. |
| 2. | Винайди код | Інший | середнє | 3Б. | Визначення форми ступеня порівняння. |
| 3. | Лінгвістичний батл | Інший | середнє | 8Б. | Утворення простої форми вищого ступеня порівняння прикметників, розподіл на групи. |
| 4. | Із простої у складну | Інший | середнє | 3Б. | Моделювання складеної форми ступенів порівняння від прикметників у простій формі. |
| 5. | Знайди граматичну помилку | Інший | важке | 2Б. | Визначення граматичної помилки у творенні ступенів порівняння прикметників. |
| 6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення з прикметниками у формі вищого й найвищого ступенів порівняння. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Ступені порівняння прикметника» | 00:00:00 | середнє | 22Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Ступені порівняння прикметника». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Ступені порівняння прикметника» | 00:00:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Ступені порівняння прикметника». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Ступені порівняння прикметників» | 00:00:00 | середнє | 22Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Ступені порівняння прикметників». |