Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Раз займенник, два займенник | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення займенників у реченні. |
| 2. | Заповни таблицю | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Повторення вивченого про частини мови. |
| 3. | Утвори слово | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення особового займенника у складі іншого слова. |
| 4. | Визнач зайве слово | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення зайвих слів серед поданих займенників. |
| 5. | Визнач розряд займенника | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про розряди займенників. |
| 6. | Втрачена інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначення в реченні займенника та його розряду. |
| 7. | Віднови прислів'я | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Відновлення прислів'їв, поширюючи їх займенником. |
| 8. | Правильно-неправильно | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Заміна суржикових слів та виразів українськими відповідниками. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Лінгвістичний батл | Інший | важке | 2Б. | Утворення і правопис займенників. |
| 2. | Утвори заперечні й неозначені займенники | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про правопис заперечних й неозначених займенників. |
| 3. | Займенник-підмет | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль займенника. |
| 4. | Провідміняй займенник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати займенники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Мовна розминка | Інший | середнє | 6Б. | Редагування текстів з тавтологією. |
| 2. | Говоримо правильно | Інший | середнє | 3Б. | Конструювання речень зі словосполученнями, які найчастіже вживаються суржиком. |
| 3. | Сам собі редактор | Інший | важке | 3Б. | Редагування речень з займенниками. |
| 4. | Склади прислів'я | Інший | важке | 7Б. | Конструювання прислів'я з поданих слів, твір-міркування. |
| 5. | Фразеологічна розсипанка | Інший | важке | 6Б. | Твір-мініатюра за фразеологізмом. |
| 6. | Твір-асоціація | Інший | важке | 6Б. | Твір-асоціація за фотографією. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Узагальнення вивченого про займенник» | 15:00:00 | середнє | 15Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Узагальнення вивченого про займенник». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Узагальнення вивченого про займенник» | 15:00:00 | середнє | 16Б. | Удосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Узагальнення вивченого про займенник». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Узагальнення вивченого про займенник» | 20:00:00 | середнє | 9,5Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Узагальнення вивченого про займенник». |