Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Відмінювання особових та зворотного займенників | Особливості вдмінювання особових та зворотного займенників. |
| 2. | Етикетні функції займенників ти і Ви | Формування знань про етикетне вживання займенника ВИ. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Слово в слові | 1 вид - рецептивний | легке | 6Б. | У поданих словах знайтиі особовий займенник. |
| 2. | Я-ми-мене | 2 вид - інтерпретація | легке | 6Б. | Граматичні ознаки займенника в реченні. |
| 3. | Культура мовлення | 3 вид - аналіз | легке | 9Б. | Утворення словосполучень з особовими займеннками, які міняють свою основу під час відмінюваня та мають приставний Н. |
| 4. | Шукачі помилок | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис і відмінювання займенників. |
| 5. | У пошуках особового | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати особовий займенник. |
| 6. | Граматична розминка | 1 вид - рецептивний | легке | 6Б. | Визначення відмінків особових займенників. |
| 7. | Добери прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Моделювання прислів'їв з використанням займенників. |
| 8. | З великою повагою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про етикетне вживання займенника ВИ. |
| 9. | Однина чи множина? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати форму присудка при підметові-займеннику ВИ. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Постав у потрібну форму | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильну форму займенника СЕБЕ. |
| 2. | Добери правильний варіант | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис займенників з прийменниками. |
| 3. | Доповни прислів'я займенником | Інший | важке | 6Б. | Моделювання прислів'їв, використовуючи займенники в певному відмінку. Визначення відмінків у займенниках. |
| 4. | Редагування | Інший | важке | 3Б. | Редагування речень з використанням особових займеннників. |
| 5. | Провідміняй займенник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати особові займенники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Приставний Н у відмінкових формах займенників | Інший | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис і відмінювання займенників. |
| 2. | Деформований текст | Інший | легке | 3Б. | Моделювання речень з певними словами. Уживання займенника в реченні. |
| 3. | Культура мовлення | Інший | середнє | 3Б. | Утворення словосполучень із займенниками. |
| 4. | Лото знань | Інший | середнє | 3Б. | Уживання іменників в родовому, місцевому та орудному відмінках. |
| 5. | Діалог | Інший | важке | 6Б. | Складання діалогів на певну тему з використанням займенників. |
| 6. | Фразеологічна розминка | Інший | важке | 3Б. | Моделювання речень з уживанням фразеологізмів з особовими заайменниками. |
| 7. | Кросворд по-нашому | Інший | важке | 3Б. | Визначення займенника за його граматичними ознаками. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Відмінювання особових та зворотнього займенників» | 15:00:00 | середнє | 15Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Відмінювання особових та зворотного займенників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Відмінювання особових та зворотного займенників» | 20:00:00 | середнє | 25Б. | Удосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Відмінювання особових та зворотного займенників». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Відмінювання особових та зворотного займенників» | 20:00:00 | середнє | 22Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Відмінювання особових та зворотного займенників». |