Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Про доконаний і недоконаний вид дієслова | Теоретичний матеріал з теми «Вид дієслова». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Робота з таблицею | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати дієслова доконаного й недоконаного видів. |
| 2. | Утвори видові пари | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння утворювати видові пари дієслів за допомогою суфіксів і префіксів. |
| 3. | Роль наголосу у творенні видових пар | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння утворювати видові пари за допомогою наголосу. |
| 4. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про види дієслів. |
| 5. | Поєднай пари | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати видові пари дієслів. |
| 6. | Одновидові дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про види дієслів. |
| 7. | Заповни таблицю | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про види дієслів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пошукова робота | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати в реченні дієслова недоконаного виду. |
| 2. | Проаналізуй дієслово | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид, особу, число дієслова. |
| 3. | Доповни фразеологізм | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про види дієслова. |
| 4. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 8Б. | Удосконалення вивченого про чергування голосних і приголосних звуків при творенні видових пар дієслів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вид дієслова | Інший | легке | 2Б. | Завдання на утворення дієслів доконаного та недоконаного видів. |
| 2. | У пошуках дієслова | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати в реченні дієслово доконаного виду. |
| 3. | Творення видових пар | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на формування навичок утворювати від інших частин мови дієслова доконаного та недоконаного видів. |
| 4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати видові пари дієслів і вводити слова в речення. |
| 5. | Склади розповідь | Інший | важке | 12Б. | Уміння використовувати доконаний і недоконаний вид дієслова у власних висловлюваннях. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Вид дієслова» | 00:10:00 | середнє | 14Б. | Завдання для удосконалення вивченого про творення видових пар. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Вид дієслова» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Систематизація вивченого про види дієслова. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Вид дієслова» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Вид дієслова». |