Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Способи творення прислівників | Формування мовних компетентностей із теми «Способи творення прислівників». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Способи словотвору. Суфіксальний спосіб | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати суфіксальний спосіб словотвору, аналізувати будову слова. |
| 2. | Способи словотвору. Префіксальний спосіб | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння знаходити слова, утворені префіксальним способом. |
| 3. | Вибери й визнач | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати прислівники й способи їх творення. |
| 4. | Способи словотвору. Перехід із однієї частини мови в іншу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб творення прислівника, аналізуючи будову та належність до частини мови. |
| 5. | Відповідність | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про фразеологізми; уміння визначати способи творення прислівників; збагачення культури мовлення. |
| 6. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати частини мови, шукати прислівники, утворені способом складання основ. |
| 7. | Розбір прислівника за будовою | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Уміння виконувати морфемний аналіз слова, застосовуючи знання, здобуті під час вивчення теми «Способи творення прислівників». |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розбір прислівника як частини мови | Інший | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про прислівник. |
| 2. | Пригадай! | Інший | середнє | 5Б. | Повторення вивченого про частини мови. |
| 3. | Заповни таблицю | Інший | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого про способи творення прислівників. |
| 4. | Визнач частину мови | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати частини мови, виокремлювати прислівники, що походять із інших частин мови. Повторення вивченого про іменники та прикметники. |
| 5. | Шерлок Холмс | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати спосіб творення прислівника, шукати в тексті слово, що відповідає вимогам завдання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Способи словотвору. Складання основ | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати спосіб словотвору, аналізувати будову слова. |
| 2. | Висока кухня | Інший | середнє | 5Б. | Уміннчя утворювати прислівники різними способами за допомогою поданих префіксів і суфіксів. |
| 3. | Способи словотвору. Префіксально-суфіксальний спосіб | Інший | середнє | 1Б. | Уміння знаходити слова, утворені префіксально-суфіксальним способом. |
| 4. | Калейдоскоп | Інший | важке | 3Б. | Уміння утворювати прислівники із поданих морфем. |
| 5. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Уміння визначати спосіб творення слів, самостійно уводити їх у речення. |
| 6. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Удосконалення вивченого про способи творення прислівників, уміння вводити їх у текст. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Способи творення прислівників» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для узагальнення й систематизації вивченого про способи творення прислівників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Способи творення прислівників» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Удосконалення та систематизація знань, умінь і навичок із теми «Способи творення прислівників». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Способи творення прислівників» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Способи творення прислівників». |