Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Ступені порівняння прислівників | Формування мовних компетентностей із теми «Ступені порівняння прислівників». |
| 2. | Деякі особливості творення ступенів порівняння | Формування мовних компетентностей із теми «Ступені порівняння прислівників». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Утвори прислівники | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Повторення вивченого про прикметник та ступені порівняння прикметників. Творення прислівників суфіксальним способом від прикметників. |
| 2. | Так неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників». |
| 3. | Укажи правильний варіант (вищий ступінь порівняння) | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення й систематизація вивченого про творення вищого ступеня порівняння прислівників. |
| 4. | Правильно — неправильно (найвищий ступінь порівняння) | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ступені порівняння прислівників». |
| 5. | Можна чи не можна? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати розряди прислівників за значенням; удосконалення вивченого про прислівник та про утворення ступенів порівняння. |
| 6. | Утворюємо просту форму вищого ступеня | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Уміння утворювати просту форму вищого ступеня порівняння прислівників, використовуючи набуті знання. |
| 7. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про творення ступенів порівняння. |
| 8. | Складена форма | 1 вид - рецептивний | середнє | 8Б. | Уміння утворювати складену форму вищого і найвищого ступенів порівняння прислівників, використовуючи набуті знання. |
| 9. | Вибери відповідь | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильність творення ступенів порівняння прислівників. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заповни клітинки | Інший | середнє | 9Б. | Уміння утворювати форми ступенів порівняння прислівників. |
| 2. | Змоделюй ступені порівняння | Інший | середнє | 2Б. | Уміння утворювати просту форму вищого й найвищого ступенів порівняння, моделюючи подані слова. |
| 3. | Красне слово — золотий ключ | Інший | важке | 2Б. | Повторення вивченого про омоніми. Уміння визначати частини мови, розрізняти ступені порівняння прикметників і прислівників. |
| 4. | Ти редактор | Інший | важке | 2Б. | Уміння виправляти помилки при творенні ступенів порівняння прислівників, редагувати речення відповідно до правил граматики. |
| 5. | Віднови текст | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правильно — неправильно (вищий ступінь порівняння) | Інший | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ступені порівняння прислівників». |
| 2. | Правильний варіант (найвищий ступінь порівняння) | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення й систематизація вивченого про найвищий ступінь порівняння прислівників. |
| 3. | Хвилинка теорії | Інший | середнє | 2Б. | Узагальнення та систематизація вивченого теоретичного матеріалу з теми «Ступені порівняння прислівників». |
| 4. | Асоціативний ряд | Інший | важке | 5Б. | Розвиток логічного й асоціативного мислення, збагачення словникового запасу; уміння застосовувати отримані під час вивчення теми «Ступені порівняння прислівників» знання. |
| 5. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно вводити прислівники в текст, утворюючи ступені порівняння. |
| 6. | Утвори форми ступенів порівняння | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати форми ступенів порівняння прислівників. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Ступені порівняння прислівників» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення та систематизації знань із теми «Ступені порівняння прислівників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Ступені порівняння прислівників» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Завдання для систематизації й удосконалення знань із теми «Ступені порівняння прислівників». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Ступені порівняння прислівників» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Ступені порівняння прислівників». |