Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Вигук | Теоретичний матеріал із теми «Вигук як особлива частина мови». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати вигуки й відрізняти їх від інших частин мови. |
| 2. | Вибери вигук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати вигук, відрізняти його від інших службових частин мови. |
| 3. | Розрізнення вигуків та звуконаслідувальних слів | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вправа на розрізнення вигуків та звуконаслідувальних слів, уміння знаходити їх у реченні. |
| 4. | Розпізнай вигук | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання на вміння розпізнавати вигуки в реченні, відрізняти їх від вигуків, що набули значення іменника чи дієслова. |
| 5. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієслова, утворені від вигуків. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пошукова робота | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати вигуки в реченнях. |
| 2. | Таблиця | Інший | важке | 4Б. | Повторення вивченого про розряди вигуків за значенням. |
| 3. | Утвори нові слова | Інший | важке | 2Б. | Уміння утворювати суфіксальним способом дієслова недоконаного й доконаного виду від вигуків. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розряд за значенням | Інший | середнє | 2Б. | Сформованість навичок знаходити вигуки у реченні та визначати розряд за значенням. |
| 2. | Знайди вигук | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на формування наваичок знаходити вигуки у реченні та визначати розряд за значенням. |
| 3. | Творення вигуків | Інший | важке | 2Б. | Творча вправа на уміння утворювати вигуки від дієслів, з'ясування ролі вигуків у мовленні. |
| 4. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Вигук як особлива частина мови». |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Вигук як особлива частина мови» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого з теми «Вигук як особлива частина мови». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Вигук як особлива частина мови» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вигук як особлива частина мови». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Вигук як особлива частина мови» | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Вигук як особлива частина мови». |