Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Удосконалення навичок мовлення, поповнення лексичної скарбнички; робота зі словниками. | 
| 2. | Відкрити, відчинити чи розплющити? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність слововживання. | 
| 3. | Увідповідни | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати тлумачення фразеологізму. | 
| 4. | Уважний читач | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти тавтологію в реченнях. | 
| 5. | Знайди правильне слововживання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про лексичну сполучуваність слів. | 
| 6. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про мовну норму, лексичну помилку. | 
| 7. | Невластиве значення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти слова, вжиті у невластивому значенні. | 
| 8. | Дві половинки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Лексична помилка». | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дотепні пароніми | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пароніми на основі художніх творів, розвиток образного мислення, уяви,фантазії. | 
| 2. | Вибери слово | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати доречність вживання слів у реченні залежно від лексичного значення. | 
| 3. | Як правильно? | Інший | середнє | 4Б. | Розвиток культури мовлення, виховання поваги до рідного слова; удосконалення знань, умінь і навичок із теми | 
| 4. | Поміркуй! | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати значення паронімів та їхню поєднуваність із словами. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати правильність заповнення пропусків у фразеологізмах. | 
| 2. | Поміркуй! | Інший | середнє | 4Б. | Уміння добирати правильне продовження до паронімів. | 
| 3. | Тлумачення фразеологізму | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про значення фразеологізмів. | 
| 4. | Знайди помилку | Інший | середнє | 1Б. | Уміння шукати помилку у фразеологізмах. | 
| 5. | Вибери кальку | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати кальку як лексичну помилку. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Лексичні помилки» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого про лексичну норму. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Лексичні помилки» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого про лексичну норму. | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Лексичні помилки» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Лексичні помилки». |