Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Додаток як другорядний член речення | Формування мовних компетентностей із теми «Додаток». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Речення з додатком | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати додаток у реченні, відрізняти його від інших членів речення. |
| 2. | Визнач додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про додаток. |
| 3. | Доповни речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про додаток. |
| 4. | Синтаксичний пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про синтаксичну норму (синтаксичне керування). |
| 5. | Розмовляй правильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого про додаток. Визначення граматично коректних словоформ. |
| 6. | Фразеологізм-додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про додаток. |
| 7. | Додаток-інфінітив | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати роль інфінітива в реченні. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Загадки з додатками | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про дадаток. Уміння відмінювати іменники. Розвиток логічного мислення та уяви. |
| 2. | Відповідність | Інший | важке | 5Б. | Повторення вивченого про головні й другорядні члени речення. Удосконалення вивченого про додаток. |
| 3. | Проаналізуй речення | Інший | важке | 5Б. | Уміння визначати граматичну основу і другорядні члени речення. |
| 4. | Додаток-прикметник | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження додатка. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визнач прямий додаток | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати види додатків, аналізувати речення. |
| 2. | Займенник-додаток | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль частин мови, спосіб вираження додатка. |
| 3. | Так чи ні? | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу про додаток. |
| 4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння використовувати слово як додаток, ставити його в потрібну форму. |
| 5. | Склади текст | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно складати текст, використовуючи прямі й непрямі додатки. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Додаток» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Додаток». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Додаток» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання зля закріплення знань із теми «Додаток». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Додаток» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Додаток». |