Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери іменник | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати запропоновану частину мови. |
| 2. | Укажи прикметник | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати запропоновану частину мови. |
| 3. | Визнач займенник | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати запропоновану частину мови. |
| 4. | Третє зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати слово, що не вживається без НЕ. |
| 5. | Укажи прислівник | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати запропоновану частину мови. |
| 6. | Де числівник? | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати запропоновану частину мови. |
| 7. | Вибери слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати відмінки іменників. |
| 8. | Укажи дієслово | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати запропоновану частину мови. |
| 9. | Два прийменники | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати прийменники в реченні. |
| 10. | Це неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про рід невідмінюваних іменників. |
| 11. | Два зайві слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати іменники - назви неістот. |
| 12. | Правильно-неправильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про нормативність уживання активних дієприкметників. |
| 13. | Пасивні дієприкметники | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати пасивні дієприкметники. |
| 14. | Речення без дієприслівникового звороту | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати зворот у реченнях. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Речення зі сполучником сурядності | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про сполучники сурядності й підрядності. |
| 2. | Доповни речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати рід іменників, узгоджувати їх з прикметниками. |
| 3. | Неправильне визначення частини мови | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визнчати частини мови. |
| 4. | Вибери вигук | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати вигук, відрізняти його від інших службових частин мови. |
| 5. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати самостійні й службові частини мови. |
| 6. | Утвори групу спільнокореневих слів | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова, які належать до різних частин мови. |
| 7. | Доповни рядки | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про частини мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розподіли на групи | Інший | легке | 6Б. | Розподіл іменників на групи за родами. |
| 2. | Шукай помилки | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про правопис дієприкметників. |
| 3. | Помилка в реченні (правопис частки НЕ) | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис частки НЕ з різними частинами мови. |
| 4. | Розподіли слова | Інший | середнє | 6Б. | Повторення вивченого про частини мови. |
| 5. | Логічні ланцюжки | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати розряд сполучника. |
| 6. | Віднови прислів'я | Інший | важке | 10Б. | Уміння відновлювати прислів'я із запропонованих слів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Частини мови: самостійні й службові частини мови, вигук» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про самостійні й службові частини мови. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Частини мови: самостійні й службові частини мови, вигук» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Узагальнення вивченого про частини мови. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Частини мови: самостійні й службові частини мови, вигук» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Частини мови: самостійні й службові частини мови, вигук». |