Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Про неозначено-особові речення | Формування мовної компетентності з теми «Неозначено-особові речення». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати неозначено-особове речення. |
| 2. | Два речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати неозначено-особові речення. |
| 3. | Кілька правильних відповідей | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення й систематизація знань, умінь і навичок із теми «Неозначено-особові речення». |
| 4. | Неозначено-особове речення як частина складного | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про неозначено-особове речення. |
| 5. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння працювати з текстом, визначати неозначено-особове речення. |
| 6. | Визнач вид речення | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про означено-особові речення. Удосконалення вивченого про неозначено-особові речення. |
| 7. | Форма дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про неозначено-особові речення, способи вираження головного члена. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зайві речення | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати неозначено-особові речення. |
| 2. | Відповідність | Інший | важке | 3Б. | Повторення вивченого про означено-особові речення. Удосконалення вивченого про неозначено-особові речення |
| 3. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 8Б. | Повторення вивченого про просте речення. Уміння аналізувати неозначено-особове речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розподіли за папками | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати вид односкладних речень. |
| 2. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння складати неозначено-особові речення, ставити дієслово в потрібну форму. |
| 3. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати твір-опис процесу праці, використовуючи неозначено-особові речення. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Неозначено-особові речення» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для удосконалення знань про неозначено-особове речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Неозначено-особові речення» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Завдання для систематизації знань із теми «Неозначено-особові речення». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Неозначено-особові речення» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Неозначено-особові речення». |