Методична рекомендація:
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери односкладні речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати такі речення. |
| 2. | Головний член речення у формі підмета | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати речення з головним членом у формі підмета. |
| 3. | Головний член речення у формі присудка | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати речення з головним членом у формі присудка. |
| 4. | Укажи означено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати означено-особове речення. |
| 5. | Укажи неозначено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати неозначено-особове речення. |
| 6. | Укажи узагальнено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати узагальнено-особове речення. |
| 7. | Знайди безособове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати безособове речення. |
| 8. | Неправильне визначення виду речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про види односкладних речень. |
| 9. | Вибери відповідь | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про означено-особові речення. |
| 10. | Музично-граматичний квест | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про означено-особові речення. |
| 11. | Продовж дієслово | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про види односкладних речень. |
| 12. | Речення-синоніми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння визначати речення-синоніми. |
| 13. | Розподіли речення-синоніми | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати вид речення. |
| 14. | Називне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати називне речення. |
| 15. | Синтаксичний аналіз 1 | 3 вид - аналіз | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, відрізняти двоскладне неповне від неозначено-особового. |
| 16. | Синтаксичний аналіз 2 | 3 вид - аналіз | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
| 17. | Три речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Уміння визначати стилістичну належність текстів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пара чи не пара? | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати називне речення. |
| 2. | Міркуй! | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати речення-синоніми. |
| 3. | Синтаксичний аналіз 3 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
| 4. | Вибери неповне речення | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про неповне речення. |
| 5. | Знайди двоскладне неповне речення з пропущеним присудком | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про неповне речення. |
| 6. | Розберися з видами односкладних | Інший | важке | 5Б. | Повторення вивченого про види односкладних речень. |
| 7. | Повне чи неповне? | Інший | важке | 3Б. | Повторення вивченого про повні й неповні речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Уміння складати синонімічні речення. |
| 2. | Синтаксичний аналіз 4 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, відрізняти двоскладне неповне від неозначено-особового. |
| 3. | Синтаксичний аналіз 5 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
| 4. | Синтаксичний аналіз 6 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
| 5. | Термін і характеристика | Інший | середнє | 2Б. | Повторення теоретичних знань, отриманих під час вивчення теми «Односкладні речення». |
| 6. | Синтаксичний алгоритм | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид односкладного речення за формою вираження головного члена. |
| 7. | Інфінітив у безособовому реченні | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль інфінітива. Уміння визначати інфінітив як один із способів вираження головного члена в безособовому реченні. |
| 8. | Творча робота | Інший | важке | 6Б. | Уміння складати твір, використовуючи безособові речення. |
| 9. | Продовж текст | Інший | важке | 6Б. | Уміння складати твір. |
| 10. | Трансформуй текст | Інший | важке | 6Б. | Уміння трансформувати двоскладні речення в односкладні, повні у неповні. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи №1 з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
| 2. | Тренувальні вправи №2 з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
| 3. | Контрольна робота з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
| 3. | Перевірна робота з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:20:00 | середнє | 21Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |