Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Граматична основа двоскладного речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Граматична основа двоскладного речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач присудок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати присудок. |
2. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову речення. |
3. | Двоскладне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову простого речення. |
4. | Визнач граматичну основу | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати граматичну основу речення. |
5. | Односкладні речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати граматичну основу речення. |
6. | Пропущений підмет | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильний підмет. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення без присудка | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову речення. |
2. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 7Б. | Уміння аналізувати речення. |
3. | 1+2 | Інший | важке | 1Б. | Уміння аналізувати будову складного речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хвилинка теорії | Інший | легке | 1Б. | Повторення вивчених теоретичних знань. |
2. | Речення без підмета | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову речення. |
3. | Пропущений присудок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильний присудок. |
4. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати граматичну основу речення. |
5. | Визнач підмет | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати підмет. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати граматичні основи у власній творчості. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Граматична основа двоскладного речення» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для удосконалення вивченого про двоскладне речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Граматична основа двоскладного речення» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації вивченого про двоскладне речення. |
2. | Перевірна робота з теми «Граматична основа двоскладного речення» | 00:15:00 | середнє | 22Б. | Завдання для перевірки вивченого про двоскладне речення. |